Skip to content

Tastatura, bat-o vina!

April 19, 2009

Mă bucur că s-a inventat, dar nu şi de ce se scrie cu ea…

Din Seria “Topicuri Inutile”

Cocalar-Group- Prezintă , Să punem mozii la treabă!

Astăzi : La 8 ne trezim

La 9 Scriem pe Manga-Anime

La 9:01 Ni se şterge Topicul

La 9:03 primi Ban

La 9:09 ieşim în stradă să vedem cui îi atârnă mai tare burta peste pantaloni.

Mistăr , iuzăr, nu dau nume,  FBW , cu 46 de posturi , 45 fără ăsta , Ne întreabă:

Ştiţi să folosiţi un telefon cu disc?
Eu da… mai am şi unul în casă… dar am să-l scot, pt. că maică-mea nu foloseşte discul ca lumea şi îl va strica  (e şi un telefon de colecţie).

Huh , nasol , punem- de-o chetă să îţi angajăm Body-guard , să nu pună maică-ta mâna pe telefon , da?

Userii au răspuns în cele 57 de secunde lungi :

Cu parere de rau acest topic e ultra mega inutil. Rog un admin sau mod sa-l inchida. Nu  vad rostul intrebarii tale

Nasol , mi-e unul nu îmi pare rău.

Yuki Eiri,deja parcă mi se zgârie timpanu-l numai când citesc numele, a scris :

Ok…so new topic dudes xD

Gay movies…ce parere aveti?( i mean movies not anime) And…smth else…ce filme de acest gen mai kawaii stiti? Si ce recomandari face

Bine atunci , aş vrea ca în următoarele rânduri să le mulţumesc celor de la McDonald’s , Pentru ideea , de-a dreptul genială trebuie să recunosc, de a dona bani în sprijinul homosexualilor , să ştiţi când mergeţi la McDonalds şi cumpăraţi 3 grame de carne ,0,5 L de ulei, între 2 felii de pâine, cu salariul pe o zi, că aţi contribuit la Maşina lui Naomi/Noemi/Florin/Parizer/Wahtever şi acum /el/ea/obiectul/creatura/insecta/whatever nu mai trebuie să păşească până la club ,La fel de McInteligent ca şi McParizeru

This Rants Belong 100% to me

© Tensaijy

No comments yet

Leave a comment